دانلود آهنگ مهدی تاجیک به نام پاییز

دانلود آهنگ مهدی تاجیک به نام پاییز

 

 

متن ترانه مهدی تاجیک به نام پاییز

چشمای تو طرح لبخند اون لبهای تو
من دیوونه رو بی تاب کرده
حرفای تو اون همه حس تو دستای تو من دیوونه رو بی خواب کرده
داره بارون میزنه پس تو کجایی
پاییز اومدو گفته بودی که میایی/
سرده دستای گرمتو کم دارم
دلهره میکشه قلبمو پس تو کجایی/
تورو میخوامو قلبم همراته هر جا
من فقط باتو حس خوشبختیرو دارم
بیا کنار من دستامو محکمتر بگیر
من فقط کنارت همه هستیرو دارم

 

لینک های دانلود
کیفیت320 DOWENLOD
کیفیت128 DOWENLOD

 




لینک ثابت


برچسب ها : دانلود آهنگ مهدی تاجیک به نام پاییز,متن اهنگ پاییز از مهدی تاجیک،آهنگ جدید مهدی تاجیک پاییز ,
بازدید : 279
[ یک شنبه 14 مهر 1398 ] [ 17:15 ] [ نویسنده : ساناز نادری ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


.: Weblog Themes By Theme98 :.

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ